روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

The خارجی که به اندازه یک تلفن همراه بزرگ است ، به یک کمربند متصل می‌شود و یا می‌تواند به جیب بزند . لباس‌های تحریک‌کننده به وسیله لباس و به to با رسانایی متصل به پیشانی منتقل می‌شوند . الکترودها ، که می‌توانند با یک کلاه یا شال پوشانده شوند ، سیگنال را به عصب trigeminal منتقل می‌کنند ، که به مغز از صورت و پیشانی کشیده می‌شود و شناخته می‌شود که در مهار حمله نقش دارد .

DeGiorgio گفت : " TNS مزایای بالقوه ای را پیشنهاد می‌کند - - می‌تواند به صورت دو طرف ( در هر دو طرف مغز ) و در فرکانس‌های بالا ارائه شود .

آزمایش بالینی نشان داد که در پایان مطالعه ۱۸ هفته‌ای ، ۴۰ درصد بیمارانی که TNS دریافت می‌کنند ، بهبود قابل‌توجهی را در کاهش توقیف تجربه کرده‌اند که به عنوان یک کاهش ۵۰ درصدی یا کاهش بیشتر در فراوانی حملات تعریف می‌شود .

ما نشان دادیم که TNS تحت شرایط سخت آزمایش بالینی بخوبی کار می‌کند . DeGiorgio گفت : " این واقعیت که ۴۰ درصد پاسخ بالینی را نشان می‌دهند هیجان‌انگیز است ."

این نتایج نتایج آزمایش فاز مثبت فاز ۱ در صرع ، گزارش‌شده در سال ۲۰۰۹ در ژورنال عصب‌شناسی را تایید و گسترش می‌دهند .

علاوه بر این ، محققان دریافتند که رفتار TNS نیز وضعیت شرکت کنندگان را بهبود بخشیده‌است . از آنجا که افسردگی یک مشکل رایج در افراد مبتلا به صرع است ، این یافته می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر کیفیت زندگی افرادی داشته باشد که از اختلال رنج می‌برند .

DeGiorgio ، مخترع سرب of ، محقق اصلی فاز ۲ مطالعه فاز ۲ بود که در مرکز پزشکی UCLA - UCLA و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد .

او گفت : " ما تشویق کردیم تا ببینیم که رویکرد غیر تهاجمی و بی‌خطر ما به neuromodulation مقایسه مطلوبی را با درمان‌های دارویی و دارویی که با عمل پیوند خورده‌است ، مقایسه می‌کند ."

این تحقیق توسط پروژه درمان صرع ، بنیاد صرع ، Scientific بوستون و بنیاد خانواده Milken تامین شد . اداره مالکیت معنوی یک مجوز انحصاری جهانی برای TNS با شرکت NeuroSigma ، یک شرکت فن‌آوری پزشکی در لس‌آنجلس را اجرا کرد . DeGiorgio مشاور with است اما هیچ علاقه‌ای به شرکت ندارد .

روش جدید برای بومی‌سازی تمرکز بیمار در صرع شدید

مبدا :

دانشگاه هلسینکی

خلاصه :

محققان پزشکی شروع به استفاده از روش stereo - EEG برای مکان‌یابی مرکز صرع در صرع شدید برای اهداف جراحی صرع ، نموده‌اند . آن‌ها آماده معرفی تحریک عمیق مغزی به اصطلاح تحریک عمیق مغزی در درمان صرع هستند .

در بهار امسال دو دستگاه ثبت EEG - EEG در فنلاند توسط neurosurgeons از تیم جراحی صرع در بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی انجام شد . این روش دیگر روش‌های بررسی دیگری را که قبلا ً مورد استفاده قرار گرفته را تقویت می‌کند و یک فرصت عالی در اکتشاف فعالیت الکتریکی هم سطح و هم ساختارهای مغزی عمیق در طول حملات صرعی ارائه می‌دهد . این بررسی امکان مکان‌یابی دقیق نواحی مهم مغز را فراهم کرده و در مرحله بعدی ایمنی عمل صرع را بهبود می‌بخشد .

بررسی EEG - EEG قبلا ً در the توسعه داده شد ، اما تغییرات اخیر این روش در چند سال اخیر آن را ایمن‌تر و امن‌تر ساخته‌اند . معرفی روش در HUCH به ویژه بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو

برای بیمار ، EEG - EEG تجربه بسیار خوشایندی نسبت به روش‌های ثبت قبلی - دارد : هیچ craniotomy بزرگی به عنوان الکترودهای ضبط‌شده نازک مورد نیاز نیست زیرا الکترودهای ثبت‌شده در مغز از طریق سوراخ‌های کوچک وارد مغز می‌شوند . زمان ضبط نیز می‌تواند با روش جدید از یک تا حدود چهار هفته افزایش یابد .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.