روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

درآمد و Salaries برای روانشناسان در تنظیمات مختلف

در حالی که دستمزدها به طور قابل‌توجهی براساس حوزه تخصص و بخش اشتغال متفاوت است ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد میانگین دست‌مزد حاصل از اطلاعات ارائه‌شده در راهنمای چشم‌انداز شغلی بیاموزید . این برآوردها نشان از میانگین کل ایالات‌متحده دارند ، بنابراین تنوع قابل‌توجهی در هر ناحیه تخصصی و منطقه جغرافیایی وجود خواهد داشت .

در حالی که حقوق هرگز نباید تنها مورد توجه شما هنگام انتخاب شغل باشد ، نگاهی به برآورده‌ای پرداخت می‌تواند ایده بهتری از چیزی که ممکن است انتظار داشته باشید در حرفه‌های مختلف پیدا کنید ، به شما بدهد . همچنین باید توجه داشته باشید که باید توجه داشته باشید که سال‌ها تجربه نقش مهمی در تعیین حقوق سالانه ایفا می‌کند . فارغ التحصیلان جدید که تازه به این حوزه وارد می‌شوند ممکن است انتظار داشته باشند که با حقوق بازنشستگی کم‌تر روبرو شوند ، در حالی که افراد باتجربه بیشتری ممکن است بتوانند حقوق بیشتری دریافت کنند .

Salaries برای بالینی ، مشاوره ، و روانشناسان مدرسه

حوزه‌های بالینی ، مشاوره و روانشناسی مدرسه ، یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های کاری در روانشناسی هستند . متخصصانی که در این بخش‌های این حوزه فعالیت می‌کنند تشخیص و برخورد با مشکلات رفتاری و احساسی ، ناتوانی‌های یادگیری و اختلالات ذهنی با استفاده از روش‌های انفرادی ، گروهی و خانوادگی را تشخیص می‌دهند . آن‌ها همچنین ممکن است برنامه‌هایی را طراحی و اجرا کنند که به مسایل رفتاری در کودکان کمک کند .

براساس آمار اداره آمار کار ، تا ماه مه سال ۲۰۱۶ متوسط متوسط سالیانه برای روانشناسان بالینی ، مشاوره ، و روانشناسان مدرسه ۷۳، ۲۷۰ دلار بوده‌است . پایین‌ترین درصد کارگران کم‌تر از ۴۱، ۸۹۰ دلار درآمد داشتند و ۱۰ درصد از آن‌ها بیش از ۱۲۱، ۶۱۰ دلار درآمد داشتند .

Salaries می‌تواند بسته به عوامل زیادی از جمله صنعت خاص که در آن یک روانشناس به کار گرفته می‌شود ، تغییر کند . چشم‌انداز شغلی "راهنمای حرفه‌ای " ، درآمد متوسط زیر را برای روانشناسان بالینی ، مشاوره و روانشناسان مدرسه که در صنایع مختلف در سال ۲۰۱۶ به کار گرفته شده‌اند، گزارش می‌دهد .

مراکز مراقبت سرپایی

خدمات فردی و خانوادگی - ۷۴، ۹۱۰ دلار

مدارس ابتدایی و متوسطه - ۷۵، ۶۷۰ دلار

Offices افراد حرفه‌ای دیگر - ۸۹، ۵۳۰ دلار

بیمارستان‌های پزشکی و جراحی - ۸۳، ۴۸۰ دلار

روان‌پزشکی و بیماری‌های مربوط به مصرف مواد مخدر - ۸۰، ۰۴۰ دلار

خدمات پشتیبانی آموزشی - ۷۲، ۴۵۰ دلار

خدمات مراقبت روزانه کودک - ۱۰۶، ۵۱۰ دلار

دفاتر پزشکان - ۸۶، ۲۲۰ دلار

Salaries برای روانشناسان صنعتی و سازمانی

روانشناسی سازمانی - سازمانی یکی از سریع‌ترین حوزه‌های تخصصی رشد است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ ، ۱۹ درصد افزایش پیدا کند. در حالی که رشد شغلی در این صنعت انتظار می‌رود ، مهم است که توجه داشته باشیم که این یک شغل نسبتا ً کوچک است و وزارت کار ایالات‌متحده نشان می‌دهد که این عدد در واقع به معنای افزایش حدود ۴۰۰ شغل در دهه آینده است .

روان شناسان صنعتی - سازمانی اصول روانشناسی را به مشکلات مدیریتی ، منابع انسانی ، مدیریت ، بازاریابی و فروش اعمال می‌کنند . آن‌ها ممکن است بر روی سیاست‌ها کار کنند ؛ به انتخاب کارمند ، آموزش ، و توسعه کمک کنند ؛ و تنظیمات کار را بهینه‌سازی کنند تا بهره‌وری کارکنان را بهبود بخشد.

تا ماه مه سال ۲۰۱۶ ، میانگین درآمد سالانه روانشناسان صنعتی - سازمانی ۱۰۴، ۵۷۰ دلار با متوسط درآمد سالانه of دلار بود .

گزینه‌های شغلی سطح ورود برای Majors روانشناسی

روان‌شناسی یکی از پنج شخصیت برجسته دانشگاهی است و موضوعی است که بسیاری از مردم را جذب خود می‌کند . زمانی که از یک برنامه کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اید چه کاری می‌توانید با رشته روان‌شناسی خود انجام دهید ؟ در حالی که دانش آموزانی که مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی دارند ، دارای تمام گزینه‌های شغلی موجود نیستند ، به عنوان افرادی که دارای مدرک دکترا یا دکترا در رشته روانشناسی هستند، مشاغل بسیار زیادی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدرک دانشگاهی وجود دارد .

این موارد ممکن است در ابتدا به نظر برسد که کمی با زمینه روان‌شناسی ارتباط کمی داشته باشند . با این حال ، آموزش کارشناسی در روان‌شناسی به دانش آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را توسعه دهند که در انواع مشاغل مهم هستند .

منبع سایت very well mind

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.