روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

مغز اسپانیولی

یک مطالعه جدید بزرگ ، تفاوت‌های قابل‌توجهی را در مغز اسپانیولی‌ها با تشخیص جنون در مقایسه با افراد غیر اسپانیایی غیر اسپانیایی و آمریکایی‌های آفریقایی کشف کرده‌است .

اشتراک :

داستان کامل

یک مطالعه جدید بزرگ از مرکز UC دیویس Alzheimer's ، تفاوت‌های قابل‌توجهی را در مغز اسپانیولی‌ها با تشخیص جنون در مقایسه با افراد غیر اسپانیایی غیر اسپانیایی و آمریکایی‌های آفریقایی کشف کرده‌است .

اولین مطالعه از نوع خود ، براساس تحلیل‌های گسترده مغز autopsied ، نشان داد که اسپانیولی‌ها در جنون مبتلا به جنون بیشتر از سفید پوستان غیر اسپانیایی یا آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار بودند . محققان همچنین دریافتند که اسپانیولی‌ها و آمریکایی‌های آفریقایی به احتمال زیاد آسیب‌های ترکیبی دارند ، یعنی ترکیبی از بیماری Alzheimer's و بیماری cerebrovascular ، نسبت به سفید غیر اسپانیایی . و نشان داده شد که سفید پوستان غیر اسپانیایی بیش از either آمریکایی یا آفریقایی نسبت به بیماری Alzheimer's خالص بیشتری دارند .

این یافته‌ها ممکن است به توضیح میزان بالای جنون بین سیاهان و اسپانیولی‌ها کمک کند و به اهمیت درمان هر بیمار براساس فاکتورهای ریسک فردی آن‌ها اشاره کند .

چارلز DeCarli ، رئیس مرکز بیماری‌های Alzheimer's و محقق اصلی در این مطالعه ، گفت : " اگر شما لاتین و دیابت یا سیاه و فشار خون فشار خون هستید ، احتمالا ً در معرض خطر بالاتر جنون قرار دارید و این خطرات باید به شدت مورد توجه قرار گیرند .


دانشگاه مریلند افسردگی شایع روانشناسی کودک مفصل زانو کتامین ساختمان توانبخشی هورمون اکسی توسین


DeCarli ، که نیاز به گسترش محدوده افرادی که توسط پزشکان برای زوال عقل ارزیابی می‌شوند ، ۱۵ سال پیش شروع به تحقیق کرد . او گفت چون بیشتر افرادی که از نظر تاریخی به دنبال کمک به مشکلات حافظه بودند ، سفید پوستان غیر اسپانیایی بودند ، هر گونه تحقیق براساس این جمعیت ، تعصب ضمنی را به دنبال دارد .

" ایده ما حرکت از یک سیستم ارجاع به کلینیک برای ایجاد یک سیستم استخدام مبتنی بر جامعه است که در آن ما می‌توانیم دامنه افرادی را که ارزیابی می‌شوند و شامل افرادی که وضعیت اجتماعی - اقتصادی کم و تحصیلات پایین دارند ، توسعه دهیم ."

DeCarli و همکارانش دو فرضیه داشتند ؛ ابتدا اینکه ممکن است برخی مسیرهای بیولوژیکی مشترک بین افراد مبتلا به زوال عقل پیدا کنند ، و دوم اینکه ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشد که معنی‌دار و معنی‌دار باشد .

او گفت : " شواهد نسبتا ً خوبی وجود دارد که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی وجود دارد و اینکه هیچ وقت خوب نیست که مغز کوچک شود، به خصوص در بخش موقتی ، اما علت این جنون ، بسته به اینکه شما سفید ، سیاه یا لاتین هستید ، متفاوت به نظر می‌رسد .

محققان برای این مطالعه ، بافت مغزی را از ۴۲۳ نفر بررسی کرده‌اند که پس از تشخیص جنون مرده بودند . همه افرادی که قبلا ً قبول کرده بودند که مغز خود را برای تحقیقات جنون اهدا کنند ، در یکی از مراکز درمانی مرکز بیماری‌های دیویس UC دیده شدند . در بین آن‌ها ۳۶۰ سفیدپوست غیر اسپانیایی ، ۳۵ سیاه و ۲۸ اسپانیولی بودند . همه شرکت کنندگان هر سال قبل از مرگشان مورد ارزیابی قرار گرفتند ، آزمون‌های فیزیکی و عصبی را دریافت کردند و تاریخچه سلامتی کامل دادند .

مغز در این مطالعه از decedents بود که بین ۱ ژانویه ۲۰۰۰ و ۱۴ ژانویه ۲۰۱۷ کالبد شکافی کرده بودند .

neuropathologist بریتانی dugger ، استادیار دپارتمان آسیب‌شناسی و پزشکی آزمایشگاهی و نویسنده مربوطه در این مقاله ، گفت که مطالعات هر نمونه مغزی شامل فرآیند پیچیده و طولانی تشریح ، رنگ‌آمیزی بافت ، پردازش ، آنالیز ، تشخیص ، تشخیص و فهرست کردن است .



منبع سایت 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.