روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

پارکینسون

الاهرام
دکتر توماس بکر , از دانشگاه علوم مغز ادینبورگ , گفت : " ما هیجان‌زده شدیم تا متوجه شویم که ماهی زبرا دارای ظرفیت بسیار بهتری برای نورون‌های دوپامین نسبت به انسان است . شناخت سیگنال‌ها که اساس بازسازی این سلول‌های عصبی را تشکیل می‌دهند , می‌تواند در شناسایی درمان‌های آینده بیماری پارکینسون موثر باشد . "
ویتامین b12 به‌عنوان مهارکننده آنزیم کلیدی در بیماری پارکینسون شناسایی می‌شود .
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
دانشگاه سرزمین باسک
خلاصه :
پارکینسون شایع‌ترین بیماری نورودژنراتیو مزمن است که بیش از ۷۰ سال از جمعیت جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد و درمان‌های موجود بر روی پرداختن به علائم آن متمرکز هستند نه پیشرفت آن .
پارکینسون شایع‌ترین بیماری نورودژنراتیو مزمن است که بیش از ۷۰ سال از جمعیت جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد و درمان‌های موجود بر روی پرداختن به علائم آن متمرکز هستند نه پیشرفت آن .
اگرچه اغلب موارد بیماری پارکینسون وجود دارد , انواع مختلف این بیماری عمدتا ً با جهش ژن مرتبط هستند که این آنزیم را کد می‌کند . در یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی که محققان کشور باسک در آن شرکت داشتند , ارتباط بین یکی از جهش‌های این آنزیم و بیماران مبتلا به بیماری مشخص شد .
بنابراین آنزیم برشی که به صورت بین‌المللی با نام " نام مستعار " شناخته می‌شود , کلمه باسک که به معنی لرزش است , یکی از جذاب‌ترین اهداف درمانی برای توسعه داروهای جدید برای مبارزه با پارکینسون است . این بیماری عمدتا ً ناشی از این حقیقت است که جهش‌های بیماری زا , فعالیت کیناز این آنزیم را افزایش می‌دهند , که باعث ایجاد یک نژاد بین‌المللی برای ایجاد بازدارنده می‌شود . در حال حاضر , بازدارنده‌های قوی فعالیت کیناز در واقع وجود دارند . با این حال بسیاری از آن‌ها باعث عوارض جانبی نامطلوب یا تولید نتایج کاملا ً نامشخص بالینی می‌شوند .
این پژوهش که توسط محقق ساخته شده‌است, محقق و مدیر موسسه تحقیقات ملی ( مرکز مختلط شورای ملی تحقیقات ملی و دانشگاه باسک در منطقه باسک ) , در کنار یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی , نشان داده‌است که یکی از اشکال فعال ویتامین b12 , به عنوان مهارکننده فعالیت کیناز در سلول‌های کشت شده و بافت مغز عمل می‌کند . همچنین با استفاده از مدل‌های اصلاح‌شده ژنتیکی که برای مطالعه این بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرد , اثر سمیت سلولی این دو گونه در سلول‌های کشت شده جوندگان ابتدایی و همچنین در مدل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد . نتایج تحقیق در مجله پژوهش‌های سلولی منتشر شده‌است .
بنابراین با توجه به این مطالعه , ویتامین ب ۱۲ به عنوان یک کلاس جدید از مدولاتور فعالیت کیناز پلی کیناز که به عنوان یک ویتامین محافظت عصبی در مدل‌های حیوانی به حساب می‌آید , تبدیل شده‌است و بر خلاف آنچه که در حال حاضر وجود دارد , دارای مکانیزمی است . بنابراین می ‌توان از آن به عنوان مبنایی برای توسعه درمان‌های جدید برای مبارزه با بیماری ارثی بیماری پارکینسون استفاده کرد . "
منبع سایت

بیانگر

او می‌گوید : " این نشان می‌دهد که تحقیقات شخصیت هنوز می‌تواند از تلاش‌های فعلی برای بهبود دقت علوم ما بهره‌مند شود . "
سوتو به برخی از جنبه‌های پروژه LOOPR اشاره دارد که ممکن است برخی از تفاوت‌ها در یافته‌ها را توضیح دهد . در حالی که تلاش‌های تکثیر براساس بررسی‌های خود گزارش تکمیل‌شده توسط گروهی از شرکت کنندگان آنلاین انجام شد ، برخی از مطالعات اصلی داده‌ها را به شیوه‌ای متفاوت جمع‌آوری کردند ( به عنوان مثال ، بعد از گذشت زمان ) ، یا از یک روش متفاوت استفاده کردند ( به عنوان مثال ، نمونه مبتنی بر جامعه ) . زمانی که هم مطالعه اصلی و هم تلاش تکرار از اقدامات خود گزارش استفاده می‌کردند ، به عنوان مثال ، اندازه‌های اثر تکرار بزرگ‌تر بودند .
در نهایت ، این مطالعه اولین گام را در بررسی قابلیت اطمینان انجمن‌های مبتنی بر نتایج نشان می‌دهد .
سوتو می‌گوید : " پروژه LOOPR یک مجموعه داده بزرگ و غنی ایجاد کرده‌است ، بنابراین I'm برای هم‌کاری با دیگر دانشمندان برای آوردن این اطلاعات به موضوعات کلیدی دیگر در رشته ما ، به روز رسانی و ارزیابی درجه‌ای که این روابط شخصیت - پیامد در میان عواملی مانند سن ، جنسیت ، و وضعیت اجتماعی - اقتصادی تعمیم می‌یابند .
آنچه که مفهوم فنلاند از sisu می‌تواند به جهان ارائه کند
تاریخ :
۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Aalto
خلاصه :
اولین مطالعه‌ای که به sisu اختصاص یافت به بررسی بیش از ۱۰۰۰ پاسخ در مورد مفهوم این مفهوم می‌پردازد - - و اینکه آیا این امر ذاتا ً یک چیز خوب است . یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ظاهری این داده‌ها : استقامت فوق‌العاده ، به عبارت دیگر ، توانایی individual's برای پیشی گرفتن از محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده ، چه در ذهن و چه از لحاظ فیزیکی ، با دسترسی به ذخایر انرژی ذخیره‌شده .
اگر از Finns در مورد چیزی که Finnishness تعریف می‌کند بپرسید ، کلمه sisu حتما ً بالا خواهد آمد - - حتی اگر آن‌ها همیشه آن را در قالب کلمات قرار دهند . در ۱۹۴۰ ، در طول جنگ جهانی دوم ، نیویورک‌تایمز اعلام کرد که " واژه‌ای است که فنلاند را توضیح می‌دهد . ' به طور سنتی مبهم و به طور ضعیف تعریف شده‌است ، اما یک مطالعه جدید از دانشگاه Aalto اولین بار است که ساختار فرهنگی را به روشی سیستماتیک درهم می‌شکند تا پدیده جهانی انرژی پنهان در سیستم انسان را توصیف کند.
امیلیا Lahti ، دانشجوی دکترای دانشگاه Aalto و نویسنده این مطالعه می‌گوید : " Sisu واژه‌ای فنلاندی است که به صدها سال پیش برمی گردد و کیفیتی است که Finns حفظ می‌کند ، اما خود این پدیده جهانی است . " با نگاهی دقیق‌تر به این مفهوم ، ما را به یاد آن می‌اندازد که همانند انسان‌ها ، نه تنها در برابر مشکلات آسیب‌پذیر هستیم ، بلکه قدرت درونی کشف نشده ای را به اشتراک می‌گذاریم که می‌تواند در زمان‌های نامطلوب به دست آید . …
در مطالعه او ، Lahti بیش از ۱۰۰۰ پاسخ را از Finns و سایرین در مورد sisu در مورد مفهوم مفهوم - - و اینکه آیا این امر ذاتا ً یک چیز خوب است ، تجزیه و تحلیل کرد . یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ظاهری این داده‌ها : استقامت فوق‌العاده ، به عبارت دیگر ، توانایی individual's برای پیشی گرفتن از محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده ، چه در ذهن و چه از لحاظ فیزیکی ، با دسترسی به ذخایر انرژی ذخیره‌شده .
Lahti همچنین این مفهوم را در پاسخ‌های یک رویکرد شجاعانه و سازگار برای اقدام علیه احتمالات باریک نشان داد ، در برخی موارد به عنوان یک منبع قدرت جادویی که می‌تواند به جذب چالش‌های عظیم کمک کند ، چه خود - مانند یک مبارزه فوق‌العاده یا چیزی غیر منتظره مانند یک مبارزه سلامتی .
به سختی می ‌توان توصیف sisu را توصیف کرد اما طبق مطالعه ، آن بیانگر نیرویی درونی و پنهان است که وقتی فکر می‌کنید به حد خود رسیده‌است ، شما را به جلو حرکت می‌دهد . Lahti توضیح می‌دهد که تقریبا ً شبیه به یک تانک اضافی گاز است ؛ منافع آن به لطف بدبختی است ، نه با وجود آن . با این حال ، Sisu همیشه بهتر نیست .
منبع سایت

ایفا

زیست شناسان در موسسه ملی زیست‌شناسی پایه و موسسه بیو شیمیایی Molecules ( ITbM ) در دانشگاه Nagoya کشف کرده‌اند که RNA non طولانی تغییرات فصلی در واکنش استرسی را در ماهی medaka تنظیم می‌کند . نتایج این مطالعه در تکامل اکولوژی زیستی طبیعت گزارش شده‌است .
در مناطق معتدل ، محیط بسته به فصل گرما در نوسان است و حیواناتی که در این مناطق زندگی می‌کنند با این محیط در حال تغییر سازگار می‌شوند . یک گروه تحقیقاتی از موسسه ملی بیولوژی و دانشگاه Nagoya در ژاپن از مکانیزم اساسی تغییرات فصلی در واکنش استرسی پرده برداشت .
اگرچه ارسطو فیلسوف یونانی تغییرات فصلی در رفتار حیوانات را در تاریخ " تاریخ حیوانات " توصیف کرد ، مکانیسم‌های اساسی آن‌ها هنوز مشخص نیست . در طول فصول پرورش ، حیوانات واکنش‌های استرس مانند رفتار خود - محافظ و گریز را هنگام مواجهه با وضعیت‌های بالقوه خطرناک مانند شکار ، رقابت interspecific و آب و هوای نامساعد نشان می‌دهند . این رفتارها نسبت به حیوانات برای زنده ماندن در محیط‌های متغیر حیاتی هستند . به منظور بررسی تغییرات فصلی در واکنش‌های استرس ، گروه تحقیقاتی medaka ، ماهی کوچک ساکن مزارع و جریان‌های برنج را مورد بررسی قرار داد . Tomoya Nakayama ، دانشجوی دکترا ، گفت : " ما تحلیل بیان ژنی ژنوم را در طول انتقال از روز کوتاه به شرایط روز طولانی بررسی کردیم و ژن‌های تنظیم‌شده را شناسایی کردیم ."
محققان در میان ژن‌های منظم تنظیم‌شده ، بر روی یک RNA - طولانی ، long طولانی ( lncRNA ) ، LDAIR ( antisense long - intronic - ) تمرکز کردند ، که بیان موزون robust تنها تحت شرایط روز طولانی القا شده بود . lncRNA به عنوان transcripts بیش از ۲۰۰ نوکلئوتید تعریف می‌شوند که به پروتیین ترجمه نشده اند . اگرچه مطالعات اخیر نشان داد که تعداد زیادی از lncRNA ها به عنوان ژن‌های کد کننده پروتیین در ژنوم ما وجود دارند ، اهمیت کاربردی بیشتر lncRNA ناشناخته باقی می‌ماند .
با استفاده از تکنیک ویرایش از ژنوم ، گروه تحقیقاتی LDAIR knockout medaka را برای درک عملکرد آن ایجاد کرده‌است . در نتیجه ، مشخص شد که LDAIR یک محله ژن از جمله گیرنده هورمون آزاد کننده corticotropin ۲ ( CRHR۲ را تنظیم می‌کند . هورمون آزاد سازی هورمون آزاد و گیرنده‌های آن ، CRHR۱ و CRHR۲ به عنوان واکنش‌های استرس زا شناخته می‌شوند . علاوه بر این ، پس از انجام تجزیه و تحلیل رفتاری ، تایید شد که LDAIR بر رفتارهای self مرتبط با استرس تاثیر می‌گذارد .
پروفسور Yoshimura ، رهبر این گروه تحقیق ، گفت : " برای مقابله با تغییرات فصلی در محیط ، حیوانات اغلب رفتار خود را تطبیق می‌دهند . مطالعات اخیر در رابطه با گیاهان همچنین گزارش کرده‌اند که lncRNAs منظم تنظیم‌شده، photomorphogenesis ، cotyledon greening و flowering را تنظیم می‌کنند. اگرچه دنباله‌های of حفظ نمی‌شوند ، به نظر می‌رسد که lncRNA نقش مهمی را در میان گونه‌ها در مکانیسم انطباق با تغییرات فصلی در محیط ایفا می‌کنند .
از آسیب طناب نخاعی به بازیابی
یک نقش اساسی برای بازخورد نورونی از پایین محل آسیب
تاریخ :
۸ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
VIB ( موسسه Flanders برای بیوتکنولوژی )
خلاصه :
آسیب طناب نخاعی ، ارتباط بین مغز و نخاع را قطع می‌کند و کنترل را بر بخشی از بدن مختل می‌کند . مطالعه مکانیسم‌های بازیابی ، یک پژوهشگر دریافت که نوع خاصی از بازخورد نورونی از سایت‌های زیر آسیب نقش حیاتی در بهبود اولیه ایفا می‌کند و برای حفظ عملکرد موتور دوباره عمل می‌کند .
منبع سایت

جانبی

علاوه بر خواب آرامش‌بخش ، افراد بعد از شش هفته اثر جانبی غیر منتظره‌ای را نشان دادند : فشار systolic آن‌ها ۱۲ میلیمتر جیوه کاهش یافت . این ورزش دوبرابر سرعتی است که ورزش هوازی می‌تواند بازده داشته باشد و بیش از بسیاری از داروها را تحویل دهد .

یک محقق اصلی ، پروفسور داگ Seals ، رئیس موسسه خیریه Boulder's Aging در اتحادیه گمرکی گفت : " زمانی که ما به این موضوع علاقه‌مند شدیم ، " That's " .

فشار خون Systolic ، که فشار را در رگ‌های شما نشان می‌دهد ، وقتی که قلب شما می‌تپد ، به طور طبیعی مانند سرخرگ‌ها منقبض می‌شود و منجر به آسیب بافت‌های خونی و ریسک بالاتر حمله قلبی ، کاهش شناختی و آسیب کلیه می‌شود .

در حالی که ۳۰ دقیقه در روز ورزش هوازی به روشنی در معرض فشار خون قرار گرفته‌است ، تنها حدود ۵ درصد از بزرگسالان آن حداقل را برآورده می‌کنند . در همین حال ، ۶۵ درصد افراد بزرگ‌سال در میانه زندگی فشار systolic بالایی دارند .

سربازان که به تازگی ۴۵۰ میلیون دلار از موسسه ملی سالخوردگی را برای تامین بودجه کارآزمایی بالینی of شامل حدود ۵۰ نفر را دریافت کردند ، گفت : " هدف ما توسعه زمان - موثر و مبتنی بر شواهد است که افراد درگیر در میانه زندگی واقعا ً اجرا خواهند کرد . "

Craighead نتایج اولیه روز یکشنبه و دوشنبه را در زیست‌شناسی آزمایشی نشان داد که نشان می‌دهد :

با توجه به نیمی از آزمایش‌ها انجام‌شده ، محققان کاهش قابل‌توجهی در فشار خون و بهبود عملکرد عروق بزرگ در بین کسانی پیدا کرده‌اند که بدون هیچ تغییری در آن‌هایی که از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کرده‌اند که مقاومت کم دارند.

گروه IMST نیز در آزمون‌های شناختی و شناختی خاص عملکرد بهتری دارد .

هنگامی که از آن‌ها خواسته شد تا خستگی را تمرین کنند ، قادر بودند بیش از این بر روی تردمیل بمانند و میزان ضربان قلب و مصرف اکسیژن را در طول تمرین کاهش دهند .

برخی از دوچرخه سواران و دوندگان در حال حاضر شروع به استفاده از مربی‌هایی از inspiratory عضلانی برای کسب مزیت رقابتی کرده‌اند .

اما سربازان و Craighead تاکید می‌کنند که یافته‌های آن‌ها اولیه و کنجکاو است و افراد کنجکاو قبل از در نظر گرفتن IMST از پزشک خود سوال کنند .

با این وجود ، با نرخ پذیرش بالا ( کم‌تر از ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان مطالعه خارج می‌شوند ) و هیچ عارضه جانبی واقعی وجود ندارد ، آن‌ها خوشبین هستند .

Craighead گفت : " فشار خون بالا عامل خطر بزرگی برای بیماری‌های قلبی و عروقی است که تنها عامل مرگ در آمریکا است .

آسیب در دوران کودکی بر ارتباط مغز در بیماران مبتلا به افسردگی تاثیر ماندگاری دارد.

تاریخ :

۸ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا

خلاصه :

مطالعه نشان داد که آسیب کودکی به اتصال غیرطبیعی مغز در مغز بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی شدید مرتبط است ( MDD ) . این مقاله تغییرات سطح - ویژه ، سطح سیستم در اتصال شبکه مغزی در MDD را نشان می‌دهد .

مطالعه‌ای که توسط محققان پزشکی پن انجام شد نشان داد که آسیب کودکی به اتصال غیرطبیعی مغز در مغز بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی شدید مرتبط است ( MDD ) . این مقاله ، که این هفته در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شد ، اولین مطالعه مبتنی بر داده برای نشان دادن تغییرات در سطح سیستم در اتصال شبکه مغزی در MDD است .

 "Yvette " گفت : " با توجه به حدود ۱۰ درصد از همه کودکان در ایالات‌متحده مورد آزار و اذیت کودکان قرار گرفته‌اند ، اهمیت بدرفتاری با کودکان در رشد مغز و عملکرد یک بررسی مهم است . " Sheline ، استادیار روان‌پزشکی ، رادیولوژی و عصب‌شناسی و مدیر مرکز درمان افسردگی و استرس در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا .

منبع سایت

آسیب دیده انباشته احیا دلایل بازدید مثبت قرار درمانی فعالیت

مثبت

ترکیب opioids و ماری‌جوانا ممکن است برای مبتلایان به درد مفید باشد
مطالعه نشان می‌دهد که استفاده از این دو دارو می‌تواند ریسک وابستگی را بدون ایجاد مشکلات شناختی کاهش دهد .
تاریخ :
۹ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
زیست‌شناسی آزمایشی
خلاصه :
محققان گزارش کردند که ترکیب cannabinoids با مورفین به میزان قابل‌توجهی impulsivity یا اختلال حافظه در یک مطالعه انجام‌شده در میمون‌های rhesus را افزایش نداده است . یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که با استفاده از opioids و ماری‌جوانا ، یک راه امن برای کاهش مصرف افیونی در میان بیمارانی که از درد رنج می‌برند و در نتیجه خطر معتاد شدن آن‌ها به opioids را کاهش می‌دهد .
محققان گزارش کردند که ترکیب cannabinoids با مورفین به میزان قابل‌توجهی impulsivity یا اختلال حافظه در یک مطالعه انجام‌شده در میمون‌های rhesus را افزایش نداده است . یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که با استفاده از opioids و ماری‌جوانا ، یک راه امن برای کاهش مصرف افیونی در میان بیمارانی که از درد رنج می‌برند و در نتیجه خطر معتاد شدن آن‌ها به opioids را کاهش می‌دهد .
Vanessa Minervini ، دکترای حقوق postdoctoral در مرکز علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو گفت : " این داده‌ها ، شواهد بیشتری را در حمایت از این ایده فراهم می‌کنند که ترکیبات افیونی که برای درمان درد موثر هستند ، بزرگ‌تر نیستند و در برخی موارد اثرات مضر تری در مقایسه با دوزهای بالاتر مصرف مواد مخدر دارند ."
Minervini این تحقیق را در جلسه سالانه درمان Pharmacology و آزمایشی در طی جلسه زیست‌شناسی آزمایشی سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد که در روزه‌ای ۶ تا ۹ آوریل در اورلاندو ، Fla برگزار شد .
مطالعات پیشین نشان داده‌اند که cannabinoids در ماریجوانا برخی از اثرات کاهش درد مواد افیونی را افزایش می‌دهد اما اثرات مربوط به اعتیاد و مصرف بیش از حد را افزایش نمی‌دهد . با این حال ، هر دو مواد مخدر به صورت جداگانه به شناخت آسیب می‌رساند ، که منجر به نگرانی می‌شود که اگر opioids و ماری‌جوانا با هم مورد استفاده قرار گیرند ، چنین اثرات جانبی می‌تواند تقویت شود . محققان می‌گویند که این مطالعه جدید شواهدی را دلگرم‌کننده ارائه می‌دهد که این مورد نیست .
این تحقیق در میان بحران سو مصرف مواد افیونی است که در آن بسیاری از addictions با داروهای تجویز شده برای درد شروع می‌شوند . هم‌زمان استفاده از ماریجوانا در حال افزایش است چرا که کشورهای بیشتری این دارو را برای مصارف پزشکی یا تفریحی قانونی کرده‌اند .
Minervini گفت : " اپیدمی افیونی کنونی بر نیاز به درمان موثر و موثر برای درمان درد تاکید می‌کند : " ترکیب agonists افیونی با مواد مخدر که درد را از طریق عمل در مکانیسم‌های غیر افیونی تسکین می‌دهد ( برای مثال , گیرنده‌های cannabinoid ) می‌تواند یک استراتژی مفید برای کاهش دوز افیونی برای رسیدن به تسکین درد باشد ."
محققان مقدار زیادی از مورفین و CP55940 را به میمون‌ها دادند که یک داروی ترکیبی که از فعالیت of ( THC ) تقلید می‌کند و به طور طبیعی در ماری‌جوانا پیدا می‌شود . آن‌ها impulsivity و حافظه را با آزمایش‌ها شامل touchscreens و treats ارزیابی کردند . نتایج نشان داد که هر یک از مواد مخدر مانع عملکرد می‌شوند و این که به میمون‌ها هر دو مواد مخدر می‌دهد , تاثیر کمتری بر عملکرد آن‌ها نسبت به مصرف مواد مخدر دارد .
در حالی که آزمایش‌ها بالینی باید برای تایید این که آیا این نتایج به انسان‌ها ترجمه می‌شوند یا نه ، تمایل دارند که داروها را مشابه انسان‌ها پردازش کنند و یک مدل خوب برای شناخت در نظر گرفته می‌شوند .
مطالعه بررسی می‌کند که چگونه تکنولوژی می‌تواند به سرعت بخشیدن به خاطرات مثبت برای افراد مبتلا به افسردگی کمک کند
تاریخ :
۹ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه لنکستر
خلاصه :
یک تیم از محققان تعامل انسان و رایانه ، مصاحبه‌های عمیق با متخصصان عصب روان‌شناسی و درمان‌های رفتاری شناختی پیدا کردند ، دریافتند که بیشتر فن‌آوری‌های موجود مربوط به حمایت از اختلالات حافظه روی نقص و نقص episodic که به شدت با شرایطی مانند جنون مرتبط هستند متمرکز هستند .
منبع سایت