روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

خواب کوتاه‌تر می‌تواند منجر به آب زدایی شود

مبدا :

ایالت پن

خلاصه :

طبق یک مطالعه جدید ، بزرگسالانی که فقط ۶ ساعت در شب می‌خوابند - - برخلاف هشت سال - ممکن است شانس بیشتری برای آب گرفتن داشته باشند .

طبق مطالعه ایالت پن ، بزرگسالان که تنها ۶ ساعت در شب می‌خوابند - - برخلاف هشت ساعت - ممکن است شانس بیشتری برای آب دادن داشته باشند .

این یافته‌ها حاکی از آن است که کسانی که پس از یک شب خواب ضعیف احساس خوبی دارند ممکن است بخواهند dehydration را در نظر بگیرند - - نه فقط خواب ضعیف - - به عنوان علت ، و آب بیشتر .

نتایج این تحقیق در روز ۵ نوامبر در مجله journal منتشر شده‌است .

محققان به این موضوع نگاه کردند که چگونه به وضعیت سلامتی بدن و خطر کمبود آب در بزرگسالان آمریکایی و چینی تاثیر می‌گذارد . در هر دو جمعیت ، بزرگسالانی که شش ساعت خواب گزارش کرده بودند به میزان قابل‌توجهی ادرار تغلیظ شده و ۱۶ تا ۵۹ درصد را در مقایسه با بزرگسالان که هشت ساعت به طور منظم خوابیده بودند ، داشتند .

این علت به روشی متصل شد که سیستم هورمونی body's آب را تنظیم می‌کند .

هورمونی بنام vasopressin برای کمک به تنظیم وضعیت hydration body's آزاد می‌شود . آن در طول روز و همچنین در طول ساعات خواب شبانه منتشر می‌شود ، که این چیزی است که محققان بر روی این مطالعه متمرکز کرده‌اند .

Asher Rosinger ، استادیار سلامت biobehavioral در ایالت پن ، گفت : " پس اگر زودتر بیدار شوید ، ممکن است آن پنجره را از دست بدهید که در آن بیشتر هورمون آزاد می‌شود و باعث اختلال در the body's می‌شود .

Dehydration به طور منفی بسیاری از سیستم‌ها و وظایف body's شامل شناخت ، حالت روحی، عملکرد فیزیکی و دیگران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . دراز مدت یا کم شدن شدید آب بدن می‌تواند منجر به مشکلات جدی تری نظیر ریسک بالای عفونت‌های دستگاه ادراری و سنگ‌های کلیه شود .

Rosinger گفت : " اگر شما فقط شش ساعت خواب داشته باشید ، می‌تواند وضعیت سلامتی شما را تحت‌تاثیر قرار دهد .

دو نمونه از بزرگسالان از طریق بررسی بررسی بهداشت و تغذیه ملی آنالیز شدند و یک نمونه از بزرگسالان از طریق مطالعه Kailuan چین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . بیش از ۲۰، ۰۰۰ بزرگ‌سال در این سه نمونه حضور داشتند . شرکت کنندگان در مورد عادات خفته آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند و همچنین نمونه‌هایی از ادرار را فراهم کردند که توسط محققان برای biomarkers زیستی hydration آنالیز شدند .

همه داده‌ها مشاهداتی و از مطالعات مقطعی و یا یک موج مقطعی از یک مطالعه گروهی است ؛ بنابراین ، نتایج انجمن نباید به عنوان سببی در نظر گرفته شود . Rosinger گفت که مطالعات آینده باید از همین روش در سایت‌ها استفاده کرده و این رابطه را در طول یک هفته بررسی کرده و وضعیت کمبود خواب و وضعیت hydration را درک کنند .

Co بکستون ، استاد بهداشت biobehavioral ، آن - ماری چانگ ، استادیار سلامت biobehavioral ؛ و ژیانگ Gao استادیار علوم تغذیه همگی در ایالت پن بودند .

این مطالعه توسط دانشکده بهداشت و توسعه انسانی در ایالت پن و بنیاد ملی علوم طبیعی چین تامین شد .

مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب Children's به میزان قابل‌توجهی تحت‌تاثیر زمان نمایش قرار نمی‌گیرد .

مبدا :

دانشگاه آکسفورد

خلاصه :

از آنجا که جوانان زمان بیشتری را صرف دستگاه‌های الکترونیکی می‌کنند ، اثرات این فعالیت‌های دیجیتال ، نگرانی رایج بین والدین ، مراقبان ، و سیاست گذاران شده‌است . تحقیقات نشان می‌دهند که بین ۵۰ تا ۹۰ درصد کودکان زیر سن مدرسه ممکن است به اندازه کافی خواب نباشند ، درخواست‌هایی که استفاده از تکنولوژی ممکن است مورد سرزنش قرار گیرد ، را بر می‌انگیزد . با این حال ، تحقیقات جدید نشان داده‌اند که زمان نمایش تاثیر بسیار کمی بر روی خواب children's دارد .

طبق تحقیقات جدید دانشگاه آکسفورد ، زمان صفحه تاثیر کمی بر کیفیت خواب children's دارد .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.