روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بیولوژی سرطان سینه

بر طبق تحقیقات , هنگامی که در مورد بیولوژی سرطان پستان و ناهمگونی شناخته می‌شود , درمان کننده سینه ( BCT ) ممکن است برای زنانی با مراحل اولیه , بیماری مثبت دهنده هورمونی , یک مزیت زنده زنده را به زنان ارائه کند .

اشتراک :

داستان کامل

طبق تحقیقاتی که از سوی مرکز سرطان سرطان اندرسون در تگزاس انجام شد ، هنگامی که عامل بیماری سرطان سینه و عدم تجانس شناخته می‌شود ، درمان کننده سینه ( BCT ) ممکن است برای زنانی با مراحل اولیه ، بیماری مثبت گیرنده هورمونی ، مزیت بقای بیشتری را به همراه داشته باشد .


پیشرفت های مداوم در درک احساس اجتناب از برقراری ارتباط کودکان اوتیسمی برداشتن ماستکتومی برنامه مراقبت جمعی یکپارچه امواج مکانیکی سلول های مغزی بررسی ملی درمان سرطان سینه


یافته‌های این مطالعه بر این باور سنتی غلبه می‌کند که دو روش درمان زنده ماندن برابر را ارایه می‌دهند و نیاز به بازدید مجدد برخی از استانداردهای عملکرد سرطان پستان در عصر مدرن را نشان می‌دهند .

این پژوهش در سمپوزیوم سرطان سینه ۲۰۱۴ توسط کاترین پارکر ، که قبلا ً در دانشگاه آلاباما واقع بود ، ارایه شد .

در دهه ۱۹۸۰ ، هر دو مطالعات بالینی تصادفی مبتنی بر آمریکا دریافتند که BCT ( BCT ) و mastectomy (mastectomy) زنانی را که مراحل اولیه سرطان پستان را به عنوان مزایای بقا در سرطان پستان ایفا می‌کنند، به زنان پیشنهاد کردند . با این حال ، این یافته‌ها از یک دوره زمانی که بسیار کمی در مورد بیولوژی سرطان سینه درک شد ، حاصل می‌شود .

Bedrosian ، نویسنده ارشد study's توضیح می‌دهد : " چهل سال پیش ، در مورد سرطان سینه سرطان سینه معروف بود - - مانند then ، اختلاف در حساسیت‌های رادیویی ، مقاومت رادیویی ، عود محلی و پتانسیل metastatic - - هیچ یک از آن‌ها در پیامدهای بقای بیمار برای زنانی که تحت عمل جراحی برداشتن سینه ( a ) قرار دارند ، گنجانده نشده است .

Bedrosian ادامه می‌دهد : " ما فکر می‌کردیم که ملاقات با موضوع of در مقابل mastectomy توسط زیست‌شناسی تومور مهم است . "

محققان فرض کردند که انتخاب جراحی بیماران اهمیت دارد و بقا را با زیست تومور در نظر می‌گیرد .

برای مطالعه گذشته‌نگر , پژوهش مبتنی بر جمعیت , محققان از پایگاه‌داده ملی سرطان ( NCDB ) , یک ثبت سراسری در کالج جراحان آمریکا , انجمن سرطان آمریکا و کمیسیون سرطان که حدود ۷۰ درصد موارد ابتلا به سرطان در کشور را ثبت می‌کنند , استفاده کردند . آن‌ها ۱۶,۶۴۶ زن را در سال ۲۰۰۴ - 2005 با مرحله اول بیماری که تحت عمل جراحی برداشتن سینه ( BCT ) , جراحی حفظ سینه و پس از شش هفته تشعشع ( BCT ) , یا جراحی حفظ سینه بدون اشعه ( BCS ) شناسایی شدند . Bedrosian اشاره می‌کند که این موضوع حائز اهمیت است که مطالعه تنها بر روی زنان با مرحله سوم متمرکز باشد تا گروه مطالعه را همگن نگاه دارد و به این دلیل که در این گروه معدود برای BCT فاقد صلاحیت هستند .

از آنجا که گیرنده استروژن ( ER ) و غیاب پروژسترون ( PR ) موجود بودند و وضعیت HER۲ وجود نداشت ، محققان تومور را به عنوان ER یا PR ها مثبت ( HR مثبت ) طبقه‌بندی کردند ، یا هر دو احساس منفی و PR ( HR منفی ) . بیماران با استفاده از امتیاز گرایش برای طیف وسیعی از متغیرها ، از جمله سن ، دریافت هورمون و / یا شیمی‌درمانی ، و همچنین نوع مرکز درمانی که بیماران در آن درمان و درمان می‌شدند ، تناسب داشتند .

از میان زنان 16,646 : 1,845 ( 11 درصد ) سی بی سی دریافت کردند ; ۱۱,۲۱۴ ( 67 درصد ) received و ۳,۸۵۷ ( 22 درصد ) تحت عمل جراحی برداشتن mastectomy قرار گرفتند . زنانی که مبتلا به سرطان سینه ( those ) و یا BCS ( BCS ) بودند - - بقای کلی پنج ساله به ترتیب ۹۶ درصد , 90 درصد و ۸۷ درصد بود . بعد از تطبیق با دیگر عوامل خطر , پژوهشگران بار دیگر یک فایده زنده ماندن را برای BCT در مقایسه با BCS و mastectomy (mastectomy) پیدا کردند . در یک گروه هماهنگ از بیماران ۱,۷۰۶ در هر بازو , محققان هنوز یک مزیت زنده ماندن را با BCT بر روی mastectomy در زیر مجموعه مثبت HR پیدا کردند اما نه در زیر مجموعه منفی منابع انسانی .


ارتباط مهاری بین نورون ها بیمماران با تومورهای بدخیم پستان محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم مشاوره روانشناسی مشاوره اختلالات جنسی



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.